___________________________

Inginkan info terkini dan menarik? Google search pasti membantu:
Google

Ubi Berbentuk Ganjil



Ubi kangkang
Sejenis ubi berbentuk aneh telah dijumpai oleh seorang penduduk tempatan. Ubi tersebut dinamakan ubi kangkang kerana ia benar-benar menyerupai kaki seorang manusia yang sedang mengkangkang. Penemuan ini mencetuskan banyak tanda tanya dikalangan orang ramai, para pengkaji dan peminat mistik. Adakah penemuan ubi ganjil ini mempunyai kaitan dengan benda hidup atau pun yang telah mati.

Ubi berbentuk Kaki Manusia.
Seorang nenek telah menjumpai ubi ganjil yang seakan-akan menyerupai kaki seorang budak berumur lingkungan 3 hingga 4 tahun. Ubi ganjil tersebut telah mula di sedari apabila seorang nenek telah membawanya pulang ke rumah. Semasa membandingkan ubi ganjil tersebut dengan kaki seorang budak, bentuknya kelihatan seakan-akan sama. Yang membezakannya hanyalah warna kulit.

Ubi kayu berbentuk wanita.
Itulah yang dapat disimpulkan mengenai penemuan kejadian aneh dan ajaib ini. Sekiranya diamati dengan teliti, ubi ganjil tersebut seolah-olah menyerupai bentuk tubuh seseorang wanita (tanpa pakaian). Sama ada ini ialah ubi atau pun sejenis akar kayu itu tidak penting, yang penting adalah persoalannya iaitu apakah misteri disebalik berlakunya kejadian aneh sebegini? Mengapakah pula ia berlaku? Dan siapakah wanita misteri itu? Segalanya belum terjawab…

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ubi menyerupai wanita itu mandrake.

mandrake adalah tanaman legendaris yang jika dikeluarkan dari dalam tanah dapat berteriak. orang yang mendengar teriakannya bisa mati seketika.

___________________________________________________

All In Your Hand

Powered By Blogger
Blog ini dicipta semata-mata untuk mereka yang ingin mencari kepastian, ilmu, persoalan & kebenaran dalam kehidupan...
Kepada yang berkenaan, "JANGAN" copy/paste bahan - bahan yang terkandung dalam laman web/blog ini, kerna dikhuatiri ancaman "VIRUS". Terima Kasih atas kerjasama anda.

YOUR CHOICE